Nieuwsbrieffebruari 2016

 
Klik hier voor de online versie
 
 
 
 
Nieuwsbrief februari 2016
 
Gewoon-speciaal.jpg
 
    Winnaar award: 'Gewoon Speciaal'    
 
 
  IVIO@School was woensdag 3 februari 2016 genomineerd voor de award 'Gewoon Speciaal' op de IPON beurs 2016.
Met volle trots heeft IVIO@School deze award mogen ontvangen.Lees meer
 
 
 
Marijn.PNG  
Autisme en onderwijs met IVIO@School- portretfilm Marijn
 
Marijn gaat naar een bijzondere school en krijgt op een bijzondere manier les, want hij heeft autisme en dat vraagt om een bijzondere aanpak.Lees meer
 
logobeeld.gif  
Mytylschool De Trappenberg biedt onderwijs aan thuiszitters
 
Nu ook onderwijs voor jongeren die thuis zitten. Mytylschool De Trappenberg werkt samen met IVIO@School om maatwerk te leveren aan die jongeren die leermoeilijkheden hebben en baat hebben bij een individueel studieprogramma.Lees meer
 
Professionalisering-300x198.jpg  
Passend onderwijs vraagt om passende professionalisering
 
Les kunnen geven in het kader van passend onderwijs vraagt om passende competenties van de leerkrachten. Lees hier meer over het onderzoek naar die passende competenties.Lees meer
 
Naamloos.jpg  
Differentiëren door Zelfstandig Werken
 
Zelfstandig Werken kan op verschillende manieren. Eén van de bekendste modellen, is het Gip-model. Het werken met het Gip-model biedt de leerkracht gelegenheid om zich met individuele leerlingen bezig te houden. Lees hier meer over het GIP- model.Lees meer
 
 
 
 
 
 
Deze email is verzonden door IVIO@School. info@ivioschool.nl
Indien je geen emails van IVIO@School wilt ontvangen, klik dan hier om je af te melden.
 
 

Aanmelden voor de nieuwsbrief
Klik hier voor ons privacybeleid

 

Aanmelden

Solide partnerschap met IVIO@school

Meer over samenwerkingen

Samen bieden wij het kind het beste

Meer over niet naar school

Maatwerktrajecten

Meer over maatwerk

COOKIE INFORMATIE

Voor een volledige werking van deze website wordt gebruik gemaakt van cookies.
Meer informatie over cookies > Accepteren Verder zonder cookies